Klimaat neutrale bezorging
Klimaat neutrale bezorging met DHL
De bestellingen van Autovision worden klimaatneutraal verzonden via DHL Parcel.
DHL werkt namelijk hard aan het terugdringen van de CO2-uitstoot. Bijvoorbeeld door duurzaam te bouwen, groot materiaal te laten rijden op HVO en het elektrisch wagenpark steeds verder uit te breiden. In 2025 bezorgt DHL de laatste kilometers naar de consumenten zelfs volledig emissievrij.
Het uiteindelijke doel: in 2050 heeft DHL wereldwijd de uitstoot teruggebracht naar nul. De CO2 die we nog wel uitstoten, compenseren we samen.
DHL betaalt een deel van de compensatiekosten, maar ook Autovision.
De opbrengst investeert DHL in gecertificeerde Gold Standard-projecten in ontwikkelingslanden. Overigens wordt daar niet alleen de uitstoot gecompenseerd, maar wordt er ook een bijdrage geleverd aan het bevorderen van de economie. Daarnaast doet DHL als enige vervoerder er een schepje bovenop, en compenseert zendingen binnen de Benelux óók via Land Life Company.
Door te investeren in grootschalige herbebossingsprojecten herstellen we samen belangrijke ecosystemen, bevorderen we de biodiverstiteit én bieden we lokale gemeenschappen sociale en economische voordelen.
Als ontvanger draag je ook gemakkelijk je steentje bij. Niet thuis? Pas dan het bezorgmoment of de bezorglocatie aan in de Mijn DHL app. Zo staat de bezorger minder vaak voor een dichte deur, en worden er geen onnodige kilometers gemaakt.
Ga je voor de meest groene bezorgoptie? Laat het pakket dan afleveren bij een DHL ServicePoint of op een afgesproken plek rondom het huis.
Consumenten app
Mijn DHL Met de Mijn DHL app heb je als ontvanger elke zending zelf in de hand. Letterlijk. Want alle pakjes zijn te volgen via track en trace, en het bezorgmoment of de –locatie wijzig je last minute. Download de app in de App Store of Google Play Store en volg meteen je eerstvolgende bestelling van Autovision op de voet.
Contactgegevens
- AFDELING VERKOOP:
- MA T/M VR: 9.00 - 16.30
- Stel Ons Een Vraag
Retourzending?
Voor het aanbieden van een reparatie dien je hier een RMA-nummer aan te vragen!