Garantie
AUTOVISION garandeert dat de door haar verkochte producten vrij zijn van ontwerp-, materiaal- en fabricagefouten, gedurende een periode van 24 maanden na levering*.
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij u het product niet normaal heeft gebruikt, of het defect voorkomt door normaal te verwachten slijtage of gebruik.
Komt de reparatie door bijvoorbeeld gebruikersschade? Dan is de reparatie voor uw eigen rekening.
De aankoopnota is bepalend voor de aanvang datum garantie, in plaats van de aankoopnota kan eventueel ook een bankafschrift voldoen.
Indien bovenstaand niet aantoonbaar is, geldt de productie datum als aankoopdatum, hiervoor moet een serienummer aanwezig zijn.
*Uitzonderingen; Refurbished products/2e kans producten(12 maanden garantie)/accu’s/batterijen (6 maanden garantie), Speciale acties, schriftelijk, overeengekomen met verkoop organisaties.
De volledige garantievoorwaarden/procedure is hier te lezen.
Reparatie
Het is altijd vervelend als een product niet (meer) werkt.
Ondanks onze doorlopende kwaliteitscontrole kan dit altijd een keer voorkomen.
In veel gevallen is het op te lossen door even onze veel gestelde vragen (en oplossingen) rustig door te nemen
Indien u dit nog niet gedaan heeft controleer svp onze website: Veelgestelde vragen of uw probleem niet simpel kan worden opgelost.
Geen onverwachte reparatiekosten
We repareren uw artikel pas nadat u daarvoor toestemming hebt gegeven, zodat u geen onverwachte kosten hebt. Voordat de reparatie wordt uitgevoerd, krijgt u eerst een inschatting van de kosten (Prijsopgave, kortweg POG). U kunt dan kiezen:
- Laten repareren tegen betaling
- Terugsturen zonder repareren (u betaalt dan de onderzoeks-en verzendkosten t.w.v. € 48.29 )
- Gratis afvoer en recycling (niet bij alle artikelen mogelijk)
Hieronder het kostenoverzicht.
|
Onderzoekskosten |
Verzend/admin kosten |
Totaal |
Indien onder garantie
|
Geen |
Geen |
Geen |
ALLEEN Firmware update
|
Geen |
€ 12.70 |
€ 12.70 |
Indien geen fabrieksfout geconstateerd
|
Product afhankelijk |
€ 12.70 |
Product afhankelijk |
|
|
|
|
Indien NIET onder garantie:
|
Onderzoekskosten |
Verzend/admin kosten |
Totaal |
Prijsopgave (POG) vooraf
|
€ 35.58 |
€ 12.70 |
€ 48.28 |
Bij POG akkoord en herstel
|
Geen |
€ 12.70 |
Zie POG |
Bij POG niet akkoord en
product onhersteld retour |
€ 35.58 |
€ 12.70 |
€ 48.28 |
Bij POG niet akkoord en
product wordt vernietigd |
Geen |
Geen |
Geen |
Bedragen zijn inclusief 21% btw en bij vooruit overmaken na pog.
Duur van de reparatie
Een reparatie duurt doorgaans 5 werkdagen, maar we proberen altijd sneller klaar te zijn.
We sturen u een e-mail, met DHL tracking code, indien de reparatie gereed en verstuurd is.
Valt een defect niet binnen de garantie?
Dan kan de reparatie wel iets langer duren. We gaan namelijk pas aan de slag nadat u ons toestemming hebt gegeven, zodat u geen onverwachte reparatiekosten hebt.
Mocht u nog een vraag hebben kunt u die hier stellen.